ff

ff

perjantai 17. tammikuuta 2014

Puun sävyjen lumoissa


Olen useasti ihaillut koteja joista löytyy puunsävyjä pieninä väripilkkuina. Itse en ole vielä uskaltanut lisätä tätä luonnollisen kaunista sävyä meidän kotiin, mutta nyt polttaa ja kovasti. Kokosin alle muutamia ihanuuksia jotka saavat tykytyksiä aikaan.

















Suurin rahallinen hankinta olisi uudet ruokatuolit 6 kpl, ja koska DSW-tuolit eivät ole ihan halvimmasta päästä olen pikkasen pohtinut myös kopio versioita. IIKS tämä varmaan jakaa mielipiteitä, mutta kukin sisustaa tyylillään, eiks joo :) 

 Kysyisin nyt myös teiltä, onko kenelläkään kokemusta näistä kopio tuoleista, miten ovat kestäneet käytössä? Olen myös kuullut että valkoinen väri on enemmän puhtaampi kopioissa kuin aidoissa?

Oikein mukavaa loppuiltaa!




12 kommenttia:

  1. Ihania kuvia :) kopio tai aito, kukin tosiaan tavallaan ja varmasti jakaa mielipiteitä :) minä sain aikanaan haukut kopion ostamisesta ;) tyytyväinen kopioon olen ollut ja on kestänyt ja hintaa tuli 80 euroa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Johanna :) Minulle ei tulisi mieleenkään antaa haukkuja kenellekkään kopion ostamisesta, oli nyt kyse tuolista tai mistä tahansa sisustustuotteesta, kurjaa että sinulle kävi näin :( Mukava kuulla että olet ollut tyytyväinen tuoliin ja hintakaan ei ollut paha :D

      Poista
  2. Täälläkin tuo puunsävy vähän kummittelee, tietenkin pienemmissä määrin... ;) Noita Verso koreja mietin itsekkin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joskus kun innostun jostain niin olen tosi malttamaton ja tahtoo heti, mutta tämän puunsävyn kanssa pohdin varovasti :) Verso korit ovat kyllä tosi kivoja, varsinkin semmoinen matalampi versio, mutta sitä en ole löytänyt mistään :)

      Poista
  3. Kopioista ei ole kokemusta, mutta tilasin kyseisen tuolin kopiona. Tuolia ei ole näkynyt, vaikka tilauksesta on kulunut jo 5 kk (+kaksi sähköpostia olen laittanut perään). Sinuna miettisin kopioiden tilaamista jos tarkoitus on tilata kerralla koko määrä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi että :( Tätä juuri mietinkin kun tilaa jostain kauempaa että onko toimitus kuinka luotettavaa ja ovatko tuotteet ihan pilipaleja :) Kiitos varoituksesta, toivottavasti tuoli vielä löytyy perille, vaikka paha makuhan tuosta jää :(

      Poista
    2. Liike on nimeltään Infurn.

      Poista
    3. Nettikauppa Cult Furniture näyttää myös myyvän näitä tuoleja ja bongasin yhdestä blogista että toimitus toimi hyvin :)

      Poista
    4. Heips! Olen anonyymi, joka kirjoitteli pari viestiä aikaisemmin. Toivottavasti vielä huomaat viestini. Sain kuin sainkin lopulta DSW tuolin 5 kk odottelun jälkeen. Täytyy sanoa, että pitkä odotus palkittiin. Tuoli vaikuttaa hyvältä ja olen tyytyväinen ostokseeni. Hintaa tuolille tuli 99 e lähetyksineen.

      Poista
    5. Olipas kyllä piiitkä toimitusaika, mutta pääasia että tuoli vihdoin löysi perille ja se tärkeintä että olet tuoli täytti odotuksesi :D Tässä vielä pähkäilen mitä tuolien kanssa teen, ajattelin tilata yhden kokeeksi ja tunnustella miten puunsävy sopii meille, nimittäin työpiste olisi vailla tuolia myös :)

      Poista
  4. Blogissani on sinulle haaste http://valkoisentalonarkea.blogspot.fi/2014/01/haaste-bloggauspaikka.html

    Kivaa viikonlopun jatkoa! :)

    VastaaPoista
  5. Olen pari vuotta sitten tilannut Ebaysta neljä kopiota. Sittemmin olen myynyt ne eteenpäin, sillä kävelemään opetteva lapsi ja keikkuva tuoli ei ollut hyvä yhdistelmä :D Ihan ok:t olivat, hyvät istua, hieman natisivat ja olivat keveät ja jos istui liian reunalle, saattoivat keikahtaa kumoon :) Saattaa olla, että kopiotakin on erilaisia, laadukkaampia ja vähemmän laadukkaita. Omat tuolini maksoivat noin 60 euroa kpl toimituksineen kotiovelle. Tulivat nopeasti. Sen jälkeen olen käynyt koeistumassa aitoja ja ovat huomattavasti tukevammat kuin kopioni olivat. Mutta kun vertaa mm. hintaa, kopiot ovat oikein kelpo valinta :)

    VastaaPoista